Monday, January 16, 2017

Battlefield ftw

Ma reaalselt pean hakkama endale mingeid märkmeid tegema, et ma ära ei unustaks teemasid, millest tahtsid siia kirjutada. Enamasti tuleb just tööl mul pähe mingi jaur, mida hädasti tahaks kirja panna, aga õhtul koju tulles on armas amneesia oma töö teinud ja nii ta jääb. Ma olen tööga abielus.

Kes ütles, et arvutimängud on ajaraiskamine ja see ei hari? Ma olen tänu Battlefield 1-le nii palju taustauuringut teinud Esimese maailmasõja kohta, et varsti tean sellest rohkem kui Teise maailmasõja kohta. Ajalugu on vinge ja pole ime, et vähesed filmid, mida vaadata viitsin, on kõik dokumentaalid või ajalooliste sündmuste põhjal tehtud.

1 comment:

  1. BF seeriast meeldib mulle personaalselt siiski BF4 kõige rohkem, BF1942 oli ka päris äge, kõik need ajaloolised lahingud. Sommid tegid oma talvesõja Modi kah, kus sai suusatada ja pussitafa :) BF1 mängisin beetat, kuid ei jätnud kõige paremat muljet.

    ReplyDelete