Saturday, January 7, 2017

Instagrami eksperiment

Kuna ma pole just kõige agaram Instagrami kasutaja ja tööl läks kolleegidega jutt teemale "Naised selfisid tegemas vannitoas," siis otsustasin teha proovi: kas ma saan täiesti tühise wc peegli ees tehtud selfie eest, kus on telefon peal (!), hästi sügav pealkire ja täiesti absurdsed hashtagid, oma pildile 40 like'i?

Pilt sai tehtud, kuigi võttis vähe aega, sest olin jahmatavalt koba selles, lisasin suvalise "Elu on nagu vibu, mis alguses läheb tagasi, siis jõhkralt edasi" stiilis pealkirja, mis pildiga mitte kuidagi ei seostu, tugev 30 hashtagi ehk teemadel "Elu on ilus, spirituaalne elu, vegan, toores liha, vähihaigused, autod" jne.
Ühesõnaga kogu kompott kokku oli kõige ajuvabam ja absurdsem üldse ning siis hakkas tulema: juba õhtuks oli mul 46 like'i koos ja see on kohutav. Kohutav sellepärast, et ma kardan sügavalt, kuidas 70% (puusalt pandud) inimestest ei saanud aru, mida ma seal korraldan, vaid andsid ainult pildile endale pöidla ja nad on nii rahul, et sellist lollust koguaeg aina juurde toodetakse.

Miks on vaja inimestel teha kümneid pilte endast peegli ees, et neid siis rahvale üles riputada ja ainus erinevus igal pildil on ehk...mõni hashtag või riietus?

No comments:

Post a Comment