Tuesday, February 21, 2017

Spotify

Olgugi, et ma palju kontserditel käinud, veel rohkem bändide merchi ostnud ja ka miskisugune CD kogumik kodus olemas on, siis mu arvutis olev muusika on 99% torrentidega tiritud. Ei ole just kõige ilusam käitumine isiku poolt, kelle elus muusika nii suurt rolli mängib. Eelmisest nädalast alates olen aga Spotify premium konto omanik ja mu hinges on kohe rahu. Vähe on bände, mida ma sealt ei leia, kvaliteet on kuld ja playlistide ehitamine jõle mugav.

Teiseks käisin ma taaskord jooksmas, jälle 4km ja külma trotsides lendasin ikka lühikeste pükste väel peale. Kui kuidagi suudaks seda hoida, siis nii saab võhma tagasi küll ja võib-olla saaks mingis mudaliigas suvel ka jalgpalli taas mängida.

Kolmandaks ei saa ma ühte senti ka tulu dekist tagasi ja no ma ei arvanudki, et ma saama peaks, aga kuulates kõrvalt teiste jutte, kuidas nad sadasid tagasi saavad, tekkis sisimas lootus ikka, et äkki poetatakse kasvõi euro poolteist minu suunas. Tutkit roosi.

No comments:

Post a Comment