Wednesday, March 15, 2017

Jänkid ja kellad

Kuradi ameeriklased ma ütlen. Mu tööpäev lõppeb 16:30, mis tähendab, et panen läpaka kinni ca 16:28. Eile kirjutas aga teiselt poolt ookeani härra kell 16:31 skype'i, et teeks 30min pärast koosoleku. Ma nägin seda vestlust alles tunde hiljem, kui kodus arvuti tööle panin ja skype'i uuesti sisse logisin. 

Siis kirjutas teine ameeriklane mulle kell 17:20 messengeri tööalast juttu. Ma vastasin ta sõnumile alles kell kaheksa hommikul, kui uuesti tööl olin. Kui ta kirjutanuks mulle suvalist "naljakas juhtum oli baaris..." teksti, siis võinuks ma vabalt temaga rääkida töövälisel ajal ka. Tagatipuks oli teema, millest ta jauras selline asi, mis ei puuduta sugugi mitte ei teda ega nende firmat. Mingi loll vajadus torkida ja muretseda asjade pärast, mille pärast nad isegi mõtlema ei peaks.

No comments:

Post a Comment