Wednesday, March 8, 2017

So long, Azure Window

Ta on katki, läinud, kadunud nagu Atlantis. Azure Window, kuulus kalju Maltal, varises tormiga kokku ja olgugi, et juba 2012 aastal, kui seal käisin hüpet sooritamas, räägiti mulle, et mõne aasta pärast variseb kogu kupatus kokku, on mul hetkel selline "ei ole võimalik" tunne peal. Kuradi ilus oli seniks, kuni ta kestis ja mul ikka ülimalt hea meel, et olen oma varvastega seal otsas (jah, ei tohtinud, aga kus siis mina sellega) olnud ja värisedes alla hüpanud.

Tänase naistepäeva osas ka minu paar kopikat taas: kõik, kes soovivad sotsiaalmeedia vahendusel naistele midagi ilusat stiilis "Ilusat naistepäeva kõigile naistele," on kõigest tähelepanu otsijad ning laiskvorstid ja ükski naine ei tohiks arvata, et teda nüüd sellega meeles peeti. Taaskord üks nendest päevadest, kus maksab pigem distantsi hoida facebookist jms, et kogu spämmist pääseda.

No comments:

Post a Comment