Sunday, March 19, 2017

Tapa ja Tamsalu pargid

Tegin tutvust kahe uue discgolfi rajaga Eestis: Tapa ja Tamsalu. Neist esimene sai läbi mängitud kaks korda ja võiks öelda, et mulle väga meeldis. On piisavalt keerulisi radasid, nõuab eest- ja tagantkäe viskeid, olemas kõrgustevahed ja samas ei ole mingi suvaline lahmimine. Miinus poolelt tooks välja, et mõlemad praegused par 4 rajad on liiga lihtsad (neist teine kohe nii lihtne, et minu tasemel mängija suutis avaviske 10m pikaks visata ja Eagle'i putti proovida võsast).

Tamsalu rada aga nõnda palju kiitust ei saa. Koheselt oli tunne, et on üritatud pro rada ehitada, sest radade pikkused naljalt alla 100m ei olnud. Pro rada see siiski ei olnud, sest päris paljudel radadel puudusid loogilised fairway'd ja alusmets oli kõik koristamata, seega käis pidev rägastikus rapsimine. Mul ei ole midagi selle vastu, kui tehakse juurde rasked pro rajad, kus on vaja 120m keerutada, aga ma ei salli radasid, kus pannakse korvid suvaliselt kaugele distantsile mõttega, et idee poolest kui draiv õnnestub ja mehe kombel joppab, siis on võimalik korvi lähedale visata küll. Lõppude lõpuks ei taha ükski mängija minna tihnikusse puuke korjama, sest koridor, mida mööda peab 100m sirgelt viskama, on napilt 2m lai ja kõrval laiub džungel.
Lisaks olid kõikidel radadel mando puudega üks ja sama reegel: uus draiv koos karistusega. Drop zone'ist ilmselt ei oldud teadlik veel.

Seega Tapale ma läheksin kindlasti veel mängima, aga Tamsalu rajale enne tagasi ei lähe, kui alusmets on ära trimmerdatud ja korralikud fairway'd välja joonistatud.

No comments:

Post a Comment