Thursday, April 20, 2017

Adidas > All the rest

Mul on ikka uskumatu oskus kasutada ja hoida asju terve igavik. Mõned esemed, mille "parim enne" ammu möödas, teenivad mind endiselt nii ustavalt, et lausa halb on mõelda nende välja vahetamise peale.

Näiteks olen ma Adidas Superstar jalatsite fänn ja need juba üle kümne aasta olnud mu signatuur jalanõud nii suvel kui talvel. Praegune paar sai ostetud vist 2013 aastal ja võib ainult arvata, kui lõhki ja katki nad omadega on. Sestap kasutangi neid veel ainult tööl olles, sest õues tuleks igasugune sodi, tolm ja vesi kõikjalt aukudest läbi. Täna pidin lausa ühte kannaosa tangidega maha lõikama , sest plastik oli riide seest kõik väljas ning hõõrus vastu jalga. Eeldan siiski, et nad peavad veel natuke aega vastu, kuniks ilmad nii soojad, et tavaliste plätudega saan hakata käima ning siis kraabin kusagilt raha kokku, et uus paar jälle soetada. Vaieldamatult kõige paremad jalavarjud üldse!

Järgmiseks on mul Adidase seljakott, mille kunagi kooliajal sain (keeruline vanust pakkuda, aga kusagil 2001-2002 aasta võis see olla, kui ema nõnda väärika koolikoti mulle ostis) ja mis endiselt kasutuses. Olgu, tema töötunnid on vähenenud aastatega, aga näiteks hetkel on ta kaks korda nädalas ikkagi kasutuses trennis käies. Lisaks ei tööta lukud enam korralikult (väikse sahtli lukk on lihtsalt fikseeritud keskele asendisse, et ta veidi kogu kupatust koos hoiaks), aga kes sellist pisiasja ikka märkab. No ja siis on ta pea kõik reisimised minuga kaasa teinud ja neid pole ju ainult 2-3 tükki, seega võin julgelt öelda, et kvaliteetsemat brändi, kui Adidas, annab otsida. Kirsiks tordil on koti küljel pisike võrksahtel, kus on jumalteabmismaterjalist Poppy rinnamärk, wait for it, aastast 2011.

No comments:

Post a Comment