Wednesday, April 5, 2017

Mõtteid discirajalt

Sai taas üle mõne aja käidud discgolfi nädalamängul ja avastasin huvitavaid asju enda kohta: mu eestkäe vise on ülimalt alla käinud ja ma ei usalde seda enam üldse. Vastupidiselt eestkäele on aga tagantkäe visked läinud järjest täpsemaks ja pikemaks. Vana tõde, et alustama peab aeglaste ja alastabiilsete ketastega peab täielikult paika. Ei suuda ennast ära kiruda, et mul kohe alguses ei olnud taipu jätta kõik driverid kus seda ja teist, krahmata vaid peotäis puttereid ja midrange kettaid ning tehnika paika saada. Praegu naudin igal võimalusel putteri või alastabiilse midrange kettaga mängimist ning olgugi, et mu eestkäsi selle arvelt kannatab, on pikemas perspektiivis see kasulik.

Kihvt oli muidugi ka tuttavaid mängijaid üle pika aja näha ja neil kõigil oli midagi mulle kosta stiilis "oi, kes töölt jooksu on pannud" või "nii palju ületunde teinud, et habeme ajamiseks ka enam aega pole." See tuletab meelde, et peaks magama keerama, sest asjaolude sunnil plaanin juba hommikul kuueks tööle ilmuda.

No comments:

Post a Comment