Saturday, July 22, 2017

22.-23.07: elame sisse

Hommikul ajasin ma end kell kaheksa juba telgist välja, sest mu põlved valutasid kõveras asendis magamisest. Kuna me ei saanud öösel telgis korralikult asju paigutada piisavalt hästi, et meil kahekesi mugav oleks, siis jätsin lihtsalt oma seljakoti jalutsisse ja magasin nii, et mu jalad olid üle koti telgiuksest väljas.

Laupäevane päev oli igati ilus ja veetsime lõviosa päevast jõe ääres õlut rüübates. Esimesed nö kohalikud bändid esinesid samal õhtul juba ka, aga õige festivali alguseni oli veel kõvasti aega.
Öösel võitlesime Sarah-ga, et kumb meist tema madratsi peal magab. Minu argument oli, et kuna ma teadlikult ei võtnud madratsit kaasa ja tema telgis oleme, siis Sarah peaks saama ka madratsil olla. Ta vastas, et ma olen tema telgis külaline, seega peaks minul mugav olema. Hommikul ärgates oli madrats meie kahe vahel ja me mõlemad magasime palja põranda peal.

Kohalik küla, Tolmin ja miljoni dollari taust
Pühapäeva hommikul läksime Sarah-ga küla peale, et kohalikus kõrtsis teha hommikusöök ja õlu ning siis poest telklasse ka vajalikku kraami tuua. See "pisike" missioon võttis meil aega oma 3h, sest jäime kogemata kõrtsi ka õlut jooma. Tagasi telklasse jõudes kurjustas Taya, et me nii kaua ära olime ja lisaks olid ülejäänud inimesed kohale jõudnud: kohalik kutt Klemen, inglane Ali, kohalik tsikk Ines, austraallane Bonesy, inglane Lukey ja prantsuse inglane Cedy. Kurat, see oli ikka selline tsirkus Barcelona, mis punt meil koos oli.

Põhiline tegevus iga jumala päev, vasakult: Taya, Sarah, Lukey, Cedy, mina, Bonesy, Ines ja Ali
Pühapäeval viisime ka Taya kummipaadi jõe peale, millega siis lihtsalt allavoolu kruiisisime ning päikese käes õlut nautisime. Õhtul joonistasime Lukey ja Cedyga corpse paint maalingud endale näkku ja läksime ülejäänud festivaliala peale pidutsema. Tagasihoidlikult öeldes saime me kolmekesi ropult tähelepanu ja sain endale ka koheselt uue hüüdnime: Nergal.
Öösel telklasse tagasi jõudes Sarah juba magas ja ma pidin otsustama, kas lähen nägu puhtaks pesema või määrin telgis kõik asjad + Sarah ära oma näomaalinguga. Läksin külma duši alla küürima.

Uus bänd: Lukey, Cedy ja Nergal ehk mina

No comments:

Post a Comment