Monday, October 9, 2017

Nädalavahetus kuningaga

Reede hommikul äratust kinni lülitades üritasin poole silmaga telefoniekraanilt lugeda, et mis sõnum mulle öösel saadetud on. Kutsuti Rootsi kruiisile kaasa, sest üks pilet üle ja mõtlesin kohe, et miks mitte. Siis jõudsin sõnumi lõppu ja nägin lauset "täna kell 18 õhtul on laev."

Tulin tööle, mõtlesin ja kaalusin, helistasin ülemusele ja pärast lõunat panin juba Tallinnasse ajama. Täiesti võõras seltskond, aga ei võtnud kaua aega, kui kõik juba sõbrad olime ja nii saigi üks nädalavahetus veedetud laeva peal loksudes ja Stockholmi kõrtse avastades. Uueks lemmikuks osutus Hirchenkeller, mis ei asu turistide ja kuninga saarel, vaid nö lihtsurelike saarel, kus hinnad jalust ei löö.

Tripi highlight: kuna ma kakerdasin ringi oma lühikestes lillelistes pükstes ja peas oli roosa roosidega nokamüts, siis tuli üks eestlane mu käest laevas uurima, et kus ma ka pärit olen. Ütlesin, et Eestist, mille peale ta kohkunult lausus:"Oih, mõtlesin, et liiga eksootilise välimusega eestlase kohta."

No comments:

Post a Comment